11 komentářů
  1. Uzasne, jednoduche a skvele fotky. Uz vim jaky bude dezert u zitrejsiho obeda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmmm, po tech se urcite zaprasilo... Brzy vyzkousim!
    Eva

    OdpovědětVymazat
  3. Ano ano, pasteis jsou velice jedlé - já sama jsem snědla tři, než jsem vykousla ten srpek na poslední fotce! :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Anonymní31.01.11 9:09

    Snímky a recepty z tohoto blogu jsou úžasné. Domácí jogurt vyrábím pravidelně, onehdy jsme pekly cheesecake. Anno, jak to, prosím Vás, děláte se štíhlou linií?

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. :-D Se štíhlou linií to je dost blbý, ale za to nemůže sobotní pečení - to je jen jednou týdně. Spíš je vražedná kombinace sedavé zaměstnání - stravování v závodní jídelně, což mě přimělo k jistým opatřením, o kterých se zmíním příští sobotu.

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadaji skvele!Taky jsem ochutnala ty v Belemu a musim rict, ze zatim jsem nikde nenasla srovnatelny ekvivalent:-)Taky by me zajimalo, jak to delate se stihlou linii?!Vase fotky a vubec cely blog je bezva.Mejte se!Marketa

    OdpovědětVymazat
  7. No to je právě ono. Sedavé zaměstnání, jídlo v jídelně či za počítačem (jako právě teď, kdy čtu v polední pauze)...

    na jistá opatření se těším :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  8. Je to prosté: přestala jsem chodit na obědy do závodní jídelny. (Vzhledem ke vřelému vztahu zaměstnanců k závodní jídelně a udiveným reakcím na mé rozhodnutí mám pocit, že mi brzy v práci věnují pamětní desku...) Sice jsem se připravila o teplé jídlo, ale taky jsem se vzdala omáček z prášku, mastných rizot, černých brambor, univerzální rajčatové omáčky na vše atd. :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Vařit si sám, je bezva, ale stojí to dost peněz a času. Jakub

    OdpovědětVymazat
  10. On je asi hlavní problém v tom, že závodní jídelny vaří jídla naprosto nevhodná pro lidi se sedavým zaměstnáním. Pokud budu nadále využívat pohodlí hromadného stravování, budu mít další výdaje za spalování energie přijaté ve všech těch omáčkách, těstovinách a smažených pokrmech. Takže to je vlastně jedno, jestli mě stojí víc příprava jídla doma.

    OdpovědětVymazat
  11. Zkoušela jsem pasteis de nata včera v osm večer... Teď už jsou na talířku poslední dvě. Vyrábění těch košíčků mi přišlo jako malinko piplačka. Zato ale byly hrozně moc dobré. Někdy určitě zopakuju. Díky za inspiraci a super recept.

    OdpovědětVymazat