7 komentářů
  1. Já krokvičkování miluju, krásně si u toho vyčistím hlavu :) Ale každopádně klobouk dolů, vypadá to skvěle!

    OdpovědětVymazat
  2. Mě zase napadlo, jaký to je paradox: celý život jsem toužila po stroji, který bude mít entl, abych nemusela začišťovat ručně (třeba na těch šatech na maturiťák jsem obhazovala dobrých dvacet metrů!). Teď ho mám, a stejně zase šiju v ruce!

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle a etikety jsou moc krásný. Odkud jsou, prosím? Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Etikety jsem si nechala vyrobit přes Evu Štefanovou http://www.fler.cz/grafickydyzajn, stačí jí poslat poptávku a domluvit se. Pro mě je obrovskou výhodou, že je Eva grafička, a může mi tedy připravit kompletní grafické podklady (což já sama nedovedu...). Jen pozor, minimální množství je 1500 kusů, buď v jedné barevné kombinaci, nebo polovinu v "negativu". Mám tedy 750 kusů černých s bílým textem a 750 kusů bílých s černým textem.

    OdpovědětVymazat
  5. Aničko, jak se ti osvědčil ten krojový batist při nošení a praní, jsi s ním zatím spokojená? Přemýšlím, že si nějaký objednám na letní podšívky místo habutaje, ale pořád se trochu bojím mačkavosti a složitější údržby.

    OdpovědětVymazat
  6. Těžko odpovědět - nosí se dobře, mačká se tak nějak přiměřeně tomu, že to je bavlna. Údržba nijak složitá není (v tom ohledu mi přijde hedvábí mnohem horší), prostě vyperu v pračce a hotovo. Nějak dokonale se to vyžehlit nedá, ale to je kvůli nopkům ve vrchní látce.
    Ten batist se chystám ještě použít na dvou letních halenkách - pevně doufám, že ještě toto léto...
    Kdybys chtěla, můžu ti kousek/kus toho batistu donést na vyzkoušení!

    OdpovědětVymazat
  7. Stačí mi takhle reference, díky! Jdu připravit objednávku :)

    OdpovědětVymazat