2 komentářů
  1. Brnkačku Vám, Aničko, přeju. (Ovšem obávám se, že nebude). Já se takhle pustila před měsícem do výměny podšívky u kabátu (šila jej máma před pár lety a látka se roztřepila a místy prodřela). Nikdy bych neřekla, jak se nadřu jen s podšívkou. Nakonec všito - docela pěkně (na stroji :). Na závěr jsem zjistila, že jsem zapomněla všít poutko.

    Takže držím palce a smekám.

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  2. Však taky byla brnkačka myšlená s notnou dávkou ironie! Dokonce jsem se už začala poohlížet po kabátě v obchodě, protože si vůbec nejsem jistá, jestli s pouze víkendovým šitím ten kabát dokončím, než začne skutečná zima... (A jak se znám, určitě do té doby přehodnotím výběr podšívky, kterou jsem koupila viskózovou, ale teď se mi začíná krutě nelíbit. Kdybych šila rychleji, tak na tyhle myšlenky vůbec nedojde! :-) )

    OdpovědětVymazat